tisdag 19 maj 2015

Utmana dig själv!

För ungefär en månad sen blev jag fotograferad av Bildbolaget Du&Vi här i Jakobstad. Anledningen till fotograferingen var att det behövdes en bild att sätta vid mina kontaktuppgifter i Respons och på förbundets hemsida.

Jag har aldrig tyckt speciellt mycket om att bli fotograferad, jag står hellre bakom kameran, men ibland tror jag det kan vara nyttigt att få se sig själv ur någon annans perspektiv. Man behöver ”skakas om” lite för att inse att man är bra precis som man är. Tänk vad fantastiskt att det inte finns någon annan som ser ut precis som dig.
Därför har jag en utmaning till er alla.
Jag utmanar dig, att ställa dig framför en spegel och hitta minst 10 saker med dig själv som du älskar. Det kan vara allt från dina ögon till din förmåga att få andra att skratta. Det kanske är lite knepigt men inte omöjligt J
Ha en bra dag!
Ida

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar